piątek, 23 listopada 2012

Zakupy kosmetyczne


Dawno mnie tu nie było, ale obiecuje postaram się pisać częściej ;). Ostatnio nazbierało się u mnie trochę nowych rzeczy z tak zwanych kosmetyków kolorowych. 



  •  Lakier do paznokci Essence Nude Glam 04 iced latte
  •  Puder transparenty Essence fix&matte!
  •  BB Cream Perfector Garnier cera śniada


Chciałam wam również polecić promocje jaka jest teraz w sklepach Rossmann. 40% mniej na wszystkie kosmetyki do makijażu. Ja już byłam i sobie dużo kupiłam, a mianowicie:


  • Podkład Mattitude hd make up 001 ivory (prezent dla koleżanki na urodziny)
  • Róż Wibo  w kolorze 6
  • Tusz do rzęs Big & Beautiful False Lash Look Volume mascara black
  • Tusz do rzęs Wibo Extreme lashes volume mascara
  • Kredka do oczu Rimmel Soft Kohl kajal eye liner pencil 061 jet black, 071 pure white
  • Szminka Rimmel Lasting Finish Matte By Kate Moss 102.


Spodziewajcie się także w krótce recenzji nowego kremu BB garnier. A wy dziewczyny też już byłyście w Rossmanie? Piszcie co tam sobie kupiłyście.

Pozdrawiam :)
Emilia




12 komentarzy:

  1. kochana bo koło Rossa nie da się przejść obojętnie :D ja chyba jeszcze wrócę po ten róż :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. a to miałaś go już ?? i jak fajny jest ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam dziś ;) Ale do końca promocji jeszcze dużo czasu, więc może jeszcze podskoczę;p Zastanawiałam się nad tą szminką Rimmela (o ten odcień mi chodzi), ale w ostateczności wzięłam inna;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tego Garniera, lubię go ale nie lubię jego zapachu, troche jakby alkoholem zajeżdża....

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak Emilia to bardzo piękne imię :D a Emilki z 90 rocznika to już w ogóle fajne dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No to rzeczywiście nie tak daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam przez Emilię kusicielkę :D heheh ;) bardzo mi się u Ciebie podobał i udało mi się upolować ostatnią sztukę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. This is good stuff, its cool to be in the know.
    jeux de fille

    OdpowiedzUsuń
  11. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous
    Vitamin Alami Untuk Memutihkan Wajah DAn Tubuh

    OdpowiedzUsuń