sobota, 17 listopada 2012

Pierwsza recenzja: Ziaja med szampon przeciwłupieżowy



Informacje z opakowania szamponu:


Specjalistyczny szampon z Piroctonianem olaminy i cynkiem - substancjami o udowodnionej, wysokiej skuteczności przeciwłupieżowej. Opracowany na bazie nowatorskiej formuły myjącej ułatwiającej usuwanie łupieżu.

Preparat hypoalergiczny
Łagodny dla skóry głowy

PROBLEM: 
nadmierne przetłuszczanie i keratynizacja naskórka, rozwój drobnoustrojów Pityrosporum ovale, stres, czynniki zewnętrzne (agresywne zabiegi fryzjerskie, niskie temperatury i suche powietrze)

WSKAZANIA: 
permanentny i przewlekły łupież, nadmiernie przetłuszczające się włosy, dla osób w wieku dojrzewania.

SKUTECZNOŚĆ SZAMPONU:
  • Eliminuje powstawanie łupieżu.
  • Przywraca fizjologiczny proces keratynizacji naskórka.
  • Reguluje aktywność gruczołów łojowych.
  • Redukuje przyczyny i objawy łupieżu oraz zapobiega jego nawrotom.
  • Ułatwia oddzielanie łupieżu od skóry głowy.
  • Zmniejsza przetłuszczanie się włosów.


SKŁAD:
Aqua(Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Zinc Coceth Sulfate, Cocamide DEA, Piroctone Olamine, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Panthenol, Allantoin, Propylene, Glycol, Mentha Piperita Leaf Extract, Salix Alba Bark Extract, Sodium Chloride, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Benzoate, Mentha Arvensis Leaf Extract, Lactic Acid

Moje spostrzeżenia na temat produktu

Plusy:
  • Przyjemny miętowy zapach ( jak cukierki miętówki)
  • Zwalcza łupież!
  • Włosy są dobrze oczyszczone
  • Gęsta, Przezroczysta konsystencja, która fajnie się pieni
  • No i przede wszystkim cena 9, 49 zł za 300 ml.


Minusy: Póki co ja ich nie widzę ;)

Szampon kupiłam w Bytomiu w sklepie Ziaji. Mam problem z łupieżem, ale nie suchym tylko tłustym. Wcześniej używałam szamponu z vichy, lecz przestał już działać, więc musiałam go wymieć na inny. Zdecydowałam się właśnie na ten, ponieważ skusiła mnie jego niska cena. Póki co szampon u mnie sprawuje się bardzo dobrze, łupież zdecydowanie się zmniejszył i głowa przestała swędzieć. Na pewno gdy się skończy zdecyduje się na ponowny jego zakup gdy łupież znowu wróci ( mam nadzieje że jednak nie ;) ).

Stosowałyście kiedyś ten szampon?
Jakie są wasze opinie na jego temat?
Może znacie jakieś inne skuteczne szampony na łupież?

Pozdrawiam was gorąco.
Emilia


2 komentarze:

  1. Nie miałam nigdy tego szamponu :) Nie mam problemu z łupieżem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. odpukać nie mam problemów z łupieżem ale szampon na bank jest interesujący :)

    OdpowiedzUsuń